så mycket bättre om vi är tillsammans

Åh, jag vill ha jul nununu!
Fast mest av egoistiska skäl. Förutom den underbara maten som mamma alltid dukar fram så tycker jag att grabben ska öppna sin present. Den damp ner i brevlådan idag och nu är jag ivrig som ett barn. Kan han inte komma och öppna den nu? Hehe, nu blev du allt nyfiken va pojkvasker?!

Annars så har jag faktiskt läst tre texter ur engelskaboken.. Bara ungefär tjugo tycker kvar. KILL ME! Sedan ska jag ju skriva om texterna också. Jisses.
Men jag väntar på pappa nu. Vi skulle åka och kolla på stake. På tiden att han köper sig en. haha. Nu var jag rolig. Himla rolig. Nej, ljusstake ska det kikas på. Sen hoppas jag hitta en lampa till min säng. Jag lyckas ju ha sönder alla lampor. Varför? Den senaste exploderade - så ni inte tror något annat alltså!

Imorgon är det fredag. Nationellt prov i matte. Sjuk ångest.
Ska möta flickorna sedan för att köpa något till Anna som fyller snart.
Lördagen spenderas just hos nämnda flicka. Får se vad kvällen bjuder på.
På söndag tror jag grabben kommer över.
Han den lilla lymmeln ska på rättegång i västerås på måndag så jag följer honom dit.
Får han skadestånd så går pengarna direkt in på mitt konot - eller vad sa vi mr J ? HAHA!

Nej, stakar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback