STUUUUUDENTEN!

Somliga tar bara studenten en gång i livet. Men jag, jag tar studenten två gånger DETTA ÅR! Haha, hur kass är man då på en skala? Nejdå. Gjorde sista lektionen idag så nu är jag skolfri för resten av detta år. Gymnasiebetygen är kompletterade och så mycket bättre. Nu gäller det bara att det är dåliga människor som sökt de kurser jag vill in på, på universitetet! Så jag kommer in menar jag..

Men. Har inte så mycket att förtälja. Imorgon blir det studentfest med mina två (och enda i princip..) classmates. Kommer att bli så roligt! Vi är ett vrickat gäng som han superkul tillsammans. Dom två är det enda som gör det tråkigt att skolan faktiskt är slut.

Jag bjuder på några bilder ifrån mobilen istället. Länge sedan jag förde över bilder såg jag..

Jag är bra king på att bygga pepparkakshus!

En inblick över pärlans inredning.
Toppmoderna kassetbandspelaren och GPS'en med beslutsångest.


'Födelsedagskalas' hos Anna - innan

'Födelsedagskalas' hos Anna - under

Någon efterbild fick jag inte. Spårade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback