the boys are back

Daniela väckte mig innan min klocka hann ringa och meddelade att hon var för feg för att köra i halkan idag. Så jag fick slänga mig bakom ratten en timma senare och sladda till Köping. Hon hade några bankärenden, rik chey(!), och sedan tog vi oss tid för en tripp till Biggan. Svårt att hålla fingrarna i styr men jag lyckades. Dock föll jag för frestelsen inne på Kicks. Vafan!

Vi kilade hemåt efter det och jag kastade i mig lite lunch innan det var skoltime. Matte in my ass! Bo frågade mig idag hur mycket två gånger två gånger två var och jag svarar sex? Han skrattade. Okej, nu är jag inte riktigt så dålig men med ett sannolikhetsprov imorgon så känns det ganska hopplöst. Jisses!

Nu sitter jag hemma i värmen dock, efter att ha svurit över att låset på bilen fryser fast konstant. Smuttar på en kaffe och myser. Ska plugga engelska egentligen som jag sagt till J och K heeeela veckan. Men jag kilar till soffan och slår på ett par avsnitt med Simpson och Family Guy. Det är livskvalitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback