the final solution

Haha, det var ett upprört inlägg inatt.
Skulle till att räkna matte som redan nämnt. Gick som förväntat. Hela sidan blev full av svart blyerts i frustration.

Nationella provet idag gick också som förväntat - hej IG! Blev många överhoppade uppifter. Så jäkla typiskt.

Tog en powernap när jag kom hem, min kropp är inte gjord för att gå upp sju på mornarna! Vaknade av att Daniela ville ha skjuts hem ifrån stationen. Den jäkeln var sjuk och jag antar att hennes baktanke var att smitta mig. Men jag for iväg i alla fall. Köpte lunch på vägen - nudlar <3

Nyss fick jag ett sms ifrån Ellenor som frågar om jag kan vara på stan tjugo över tre. Här har vi framförhållning. Haha, söta cheyer! Men ska ta och plocka upp självdiciplinen som ligger överallt på golvet och byta om. Blir presentshopping och sedan ett besök till saftaffären. Ojoj!

Jag tänker nästan fira lite i helgen över att alla skolarbeten är gjorda (förutom ett matteprov) och att jag är totally awesome. Studentfest på onsdag! Tre pers i vita klänningar mitt i december. Thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback