tror du vi kan ropa efter någon

Imorgon lär bli en spännande dag minst sagt!

Börjar med att jag går upp okristligt tidigt för att kasta ut hästarna. Sedan ska jag hämta upp Daniela vid nio och vi ska vidare till Arlanda. Daniela åker någonannanstans och jag blir kvar. Stackars mig.
När jag sedan släppt av henne så tar jag och rattar emot Södertälje. Dock slutar inte mitt sällskap jobbet fören runt fyra så vad jag ska göra fram tills dess är en fråga. Kanske bränna någon peng på stan?
Mitt största bekymmer är dock HUR jag ska ta mig till tälje. Jag måste först åka förbi Sthlm som säkerligen har en eller två bilar mer än vi har här hemma. Sedan ska jag ta mig runt inne i Tälje. Inte ens min GPS räddar mig nu. Speciellt inte när SMHI gått ut med en klass två varning. Attans. Jaja, om inte annat hamnar jag i ett dike och spenderar min helg där.

Annars tänker jag dricka saft och bara hänga med riktigt chill människor. Tumme upp!


en av bröderna Ekström och någon knasig chey




Mr Halmearo och andra brodern Ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback