we can hold hands?

Jag tror knappast det finns något bättre än att få snooza! Speciellt när man har tillfälle att göra det i två timmar. Hur underbart? Hade ställt klockan på halv tio och tänkt gå upp vid tio (ja, jag ställer min klocka så att jag får snooza!) men det räckte inte. Tolv fick jag tvinga mig upp ur sängen, annars hade jag snarkat vidare.

Idag händer det inte speciellt mycket. Har bytt bort stallet och jag inväntar egentligen bara kvällen. Måste dock svänga förbi mamma och hämta det jag egentligen var ut för att hämta igår. Lite som den nya IKEAreklamen. Man får sällan med sig det man egenligen skulle ha.

Sen vid sju så kilar jag över till Jennifer för studentparty. Woopwoop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback