jag hoppas ni tycker synd om mig!

Ni anar inte hur otroligt dåligt jag mår. Bara att skriva det här blogginlägget tar sjukt mycket energi. Jag gör det bara för att få tiden att gå, det känns i alla fall som att tiden går lite fortare än när man ligger och vrider sig i sängen.
Halsen smärtar ännu mer och varje andetag är ansträngande. Andas i ett sugrör efter ett joggingpass! Dessutom låter jag som en gammal tant, rosslig och ansträngd. Min rygg strålar av smärta och jag kan knappt gå upprätt. Alla muskler i kroppen är helt utmattade och mina händer skakar.
Det här är bland det värsta jag varit med om ska jag tala om för er. Har nog aldrig mått så här fysiskt dåligt vad jag kan minnas.

Åh, låt mig sova tills det går över!
Nej, nu blir jag snart upphämtad utav mamma och vi ska vidare till läkaren. Hoppas på bra resultat. Nu ska jag påbörja kampen med att få på mig kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback