let's have some p-p-party !

Ja hur gick det igår nu då?
Det undrar jag med, gaaalet värre! Haha, fet tumme upp för kvällen vill jag passa på att skriva redan här.

Blev inget örebro. Dom vi hade planerat att våldgästa hade flytt till Malmö tydligen och då bangade mitt sällskap ur och det planerades för Arboga istället. Jag blev otroligt otaggad för Arboga är en helkass stad att gå ut i. Menmen, what to do när man är halvalkis? Eller något i den stilen.

Masiel fick förhinder, där rök vår förpärla med andra ord. Men min otroligt söta mamma for ut för att hämta upp Ellenor och Anna och vi började hemma hos mig istället. Lite fix, kortspel och hårplattande. Awesome. Drickan försvann lite väl fort där, i alla fall för min del. Men jag har varit vuxen på tok för länge nu så jag körde på 'ung&oansvarig' för kvällen.

Vid elva så fick vi åter igen skjuts av min söta mamma, fast denna gång ner till staden. Kilade in på krogen och ehm.. ptja. Jag sätter nog punkt här, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Minnet sviker en smula. Vet att jag träffade på massor av människor som jag tydligen kände, var säkert trevligt.

Dock tröttnade jag och Anna ganska snabbt så vid kvart i ett eller sådär så kilade vi hemåt - när Masiel precis kom in. Lyyyyckat! Men det var ingen bra musik och rätt tråkigt folk ändå. Så sängen var ett skönare alternativ denna gång.
Sängen har jag älskat med hela morgonen desutom, hela förmiddagen och tänker spendera resten av eftermiddagen med samma sak! Ingen ger en bättre njutning än ens säng! l o v e .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback