misslyckades ..

Det är tur att jag inte går restaurang! Misslyckades totalt med min tacolasangne. Hur gör man det liksom? Kirra lite köttfärs, lägga lite plattor, pilla lite och sen in i ugnen. Svårighetsgrad 0..!
Men det gick inte. troligtvis var jag för snål med mjölken till såsen, men alltså. Trött jag blir! Haha.
Blev stenhård botten, perfekt mitten och skorpa överst. Inte okej någonstans.

Imorgon är jag taggad på utgång. Jag ska dricka saft så det sprutar ur öronen på mig. Två veckor utan redigt håll-i-gång tar på krafterna. Jag tänkte nog fira att jag är kallad på intervju med. Why not liksom? Sen kan man fira att man fått jobbet efteråt! Ta vara på alla chanser är ett bra motto.

Nej, nu ska jag inta sängen och skicka goda bakterier till Fredika så hon blir risk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback