the sky is so blue

Alltså, vem vare? Vem vare som ladda upp en HALV film?
Jag blev ju lagom road när en kanonbra film bara.. tog slut mitt i handlingen. Jag la ju aldrig märke till att klippet bara var fyrtiominuter och lite därtill, jag räknade ju med att det var en hel film. Men icke. Sen när jag skulle söka efter filmen, om jag bara råkat få med ena delen så fanns den inte kvar. Ovärt!

Annars så kom jag upp till skolan idag. G ringde och hörde efter så jag inte glömde turismen idag. Tydligen hade vår lärare suttit ensam förra veckan, stackarn.
Jag och Jossan var dom enda som kom till Marcus 'frivilliga' lektion idag (många i klassen har bara den lektionen idag så dom som vill slipper denna men istället ha en dubbel på torsdag..) så vi åt päronpaj och kikade på blocket istället. Sweet att byta ut det emot en nice sovmorgon på torsdag!

Hade turism efter den ansträngningen. Fick reda på ett sött prov idag med. Nästa vecka - ALLT vi gått igenom, Landade på i alla fall ett sjuttiotal sidor som vi ska gå igenom. Vi vet ju inte heller hur hon lägger upp provet, vilka frågor hon tänker ta. Eller alltså, vi har aldrig fått några direkta frågor under hennes lektion. Inte heller finns det några frågor i boken så vi kommer ju få plugga hjärnan av oss. All text måste in i huvudet i och med att vi har långt ifrån en aning om vad som kommer. Gillas inte.

Men nu blir det chilltime ett slag innan jag planerat in en dusch och säng. Puss




Look of today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback