to the break of dawn

Ohmy. Precis hemkommen från en kalasbra kväll.

Började dagen med att bege mig till skolan, inga konstigheter där inte. Tåg tåget till Västerås vid halv två och slog mig ner på Ellenors skola. Väntade på att hon skulle skriva prov innan vi skulle upp på stan. Sagt och gjort, handlade present till Julia. Mötte sedan upp resten av folket för att gå vidare till den Grekiska Kolbaren.
Supergod mat, superdyr mat! Åt så vi var proppmätta.

Tog tåget hem, trots att alla var supertaggade på utgång. Men den som spar han har, eller något i den stilen. Fick skjuts hem av grannen, tack!

Resten av helgen? Helt ändrade planer.
Imorgon så far jag, Masiel och Ellenor över till örebro för lite rumpskak. Skulle tydligen hem till M's kusin först innan vi eventuellt skulle prova pulsen på Satin. Är ju i princip det enda stället som har artonårsgräns på lördagar i Örebro. Superkasst!

Söndag så tänkte jag vakna upp utan bakistendenser och har dagen relativt oplanerad.
Måndag blir det att kila över till Mathilda för att tillsammans med Ellenor fira Julia lite mer. Äta god mat och chilla, som jag tidigare nämnt.
Tisdag har jag enbart körskola inplanerad, så vi får se vad som sker.

Torsdag bär det av till Västerås. Hundradagarsfesten. Runt hundra dagar kvar till s t u d e n t e n ! Awesome!

Nej, nu ska jag slå på en film och krypa ner i sängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback