baby, i can break you down .

Slappsöndag . Jag lever upp till det också. Sängen har varit min bästa vän hela dagen!
Eller nu ljuger jag. Insåg precis att jag och pappa varit duktiga. Granen och julsakerna åkte ner i kartonger idag, jag dammsög och pappa skurade golven. Har dessutom fått undan liiite på mitt rum. Kan fortfarande inte se min soffa - senare bekymmer!
Förlorade några vuxenpoäng idag med. Jag har, under några timmar, suttit och spelat Sims. Klockrent. Älskart! Åt tacorester och kilade till sängen igen. Så sweet dag.

Fast jag har varit i stallet och kastat in odjuren ikväll också. Så helt slapp har jag nog inte varit ändå. Nejnej.
Imorgon väntar skola. Ohyes, jag ska gå! Så är det bara. Jag ska kugga på matteprovet imorgon hadejag tänkt. Ett par dryga kommentarer från mindre betydelsefulla människor kommer jag nog också få höra. Skaffa er självförtroende söta vänner. (:

Nej, nu ska jag fortsätta med min tuffa söndagstillvaro. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback