cuz' this is on there playlist

Ehm okej. Hänt idag? Inte mycket alls. Tror nog inte ens att jag klantat mig idag. Vart är världen påväg?

Skjuts till stationen klockan sex imorse. Försökte komma på en bra anledning till att få stanna kvar i sängen. Men insåg att jag tycker om min praktikplats på tok för mycket!
Inget spännande på hotellet, vad jag minns i alla fall.. Kan då passa på att skryta lite över gårdagen. Vi har ju ett poängsystem, Choice Club, och man ska ju passa på att värva nya gäster. Vem tror ni kammade hem sju nya medlemmar igår? Jisses! Man ska vara glad om man får en per kväll! Så ni kan applådera åt mig nu, tack!

Tog mig lite frihet att hinna med tretåget hem. Supersweet! Så hem, sova någon timma på soffan och sedan stallet. Hem och kirra lite mat. Jag är bra grym alltså. Korvstroganoff.

Minispa här på kvällen. Duschad till tusen, nästan russinöron. Peelad, filad, inpackad och allt det där. Superlent, superfräsht och superdoft! Ska bara byta nagellack och BUSa mig innan jag kan anse behandlingen fäääärdig. Sedan blir det sängen, eventuellt en film, och sedan sova många timmar. Sovmorgon imorgon. Tjugo över ett går tåget.

Nej, nu ska jag slutföra uppdraget. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback