i burning with power inside

Lördag idag.
Blev nyktert igår efter ett par om och men. Tidig sänggång dessutom. Sweet.

Idag har jag kört bil. Både auto och manuell. Så grym!
Pappa och jag tog en sväng förbi farmor, åt supergoda semlor. Vaniljkräm, jordgubbar och hallon'grädde'. Blev för mycket, men det man åt var supergott.
Hur som, släppta av mig själv vid mamma. Bror skulle hem en stund senare så jag och mamma skjutsade hem honom. Jag fick köra Kents långa volvo. Den är skapligt läskig i och med att jag är van med så korta bilar.
Släppte av bror, ut till stallet och släppa in hästarna innan vi stannade hos morbror Dennis. Fick med oss lite cider hem.
Jag utklassade mamma på TP, visserligen barnfrågor men det är ju sak samma. Haha. Illa!
Kent och Mats som bastat hemma hos honom kom hem. Folket föreslog poker och jag hakade direkt på . Skulle jag nog inte ha gjort. Shit, gubbarna är ju redigt grymma på poker. Helt sinnes. Aldrig att jag erkänner att jag är dålig, för jag är grym! Men nu alltså, usch. Vi förtränger det.
Nu, ett par cider senare, är jag lagom trött och seg. Blir sängen nu med andra ord. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback