i just want you to clap again .

Vem var i skolan idag om inte självaste Saxin. Ska ärligheten fram har jag inte satt min fot på skolans områda sedan första decamber. Det är ganska omoget gjort utav mig, men jag får ju stå mitt kast nu.
Lite drygt är det dock, att det går så jäkla neråt även om jag går på praktiken mitt i veckorna, tre dagar i veckan.
Hur som helst, försov mig - otippat när jag somnade runt tre. Ångest.
Men åkte in till skolan för att ha möte med Christer. Gick bra. Känns bra. Eftersom jag inte påbörjat projektarbetet ännu så blir det ett streck då jag inte heller tänker ta tag i det. Omöjligt.
Sedan plockade jag bort Svenska C, ska satsa mer på att få upp dom andra ämnena först. Nu ska jag bara få tag på min söta mattelärare och se om vi kan få ordning på någonting där.
Väljer jag att satsa nu så kommer jag klara det. Jag hoppas ni håller tummarna för mig.

Blir terapiarbete i stallet senare ikväll. Antagligen nyktert i helgen. Den som lever får se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback