you will se, it will happen

Min kropp mår inte bra . Jag är så otroligt trött . Inte kul någonstans .

För övrigt fick jag två räkningar idag. Hejdå mina sista kronor.
Får gå över till 'Konto-kund' på HM, betala en liten summa i månaden istället. Sjuttiofem kronor försvann och därmed står det två kronor på mitt 'sparkonto' numer.
Telefonräkningen vet jag inte riktigt hur jag ska få iväg. Har visserligen en femhundralapp i ett skåp här hemma. Men det tar ju emot. Vi får se hur det blir med det.

Min otroligt söta pappa betalade min studentmössa idag. Även om ni inte tror mig, så ber jag aldrig om saker och det tar emot något grymt när jag väl måste det. Jag får så himla mycket fint av min pappa att jag skäms över att begära mer. Jag känner mig slarvig och oansvarig när jag bränt alla mina slantar sedan sommaren på ingenting och nu sitter på pottkanten.

Hur som helst. Det kommer lösa sig på något sätt i alla fall.
Ska återgå till att tömma min telefon, återställa den och hoppas att den ska börja fungera. Det går inte att prata med folk i telefon! Jag hör absolut ingenting mer än viskningar. Så om det inte fungerar att återställa den så blir det att skicka in på reparation. Inte okej!

Helgens bravader;


Kommentarer
Mr Nice Guy säger:

Vad blir det när saxin möter en diskmaskin??



Joo det blir Wash over :D

2011-01-18 | 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback