what are you waiting for?

Jag lovade er ju en update om hur mitt rum blev, men det får vänta. Precis som jag anade så hade min mor glömt av mig, så jag ringde Kent som var ute och for. Blev hastigt upphämtad och då fanns inte tiden att vare sig städa klart eller ta en bild. Todä.

Det är inte många knop här hemma. Fast idag tog jag och mamma en sväng förbi min äldsta bror för att lämna över en stek. Haha. Sladdade vidare, fick med oss lite godis hem och nu är det samma stillsamma aura här hemma. Jag och mor har faktiskt skottat hela uppfarten. Klapp på axeln åt oss båda.

Nu ska jag lyckas fördriva tiden med någonting liite vettigare. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Your secret admire säger:

Lycka till:)

2011-01-06 | 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback