let's pretend

Nu är min stora dator tom. Allt är borta och systemet är fabrikåterställt. Alla bilder, all musik, alla klipp - allting är borta. Buhu! Dags att börja på en ny kula, damma av systemkameran och skapa nya minnen.
Annars, förutom virus?

Jag och pappa försöker fördriva dagarna med både det enda och det andra. Tömde som sagt garderoben för ett tag sedan. Himla tomt härhemma nu! Vi har åkt en massa bil och ätit en massa god mat. Vi spånade på tanken om vi skulle prova på att bli sådana som åker runt och recenserar restauranger. Skulle va nått det. Dyrt lär det bli.

Var och besökte Linn i lördags. Hon och hennes pv lånar en lägenhet i Köping. Så jag kilade över och chillade med dom plus två utav hans kompisar. Fick en ny bästa vän, visserligen på fyra ben men i alla fall. Oavsett så sov R och en till. Så det slutade med att jag och Linn satt och skrattade till tårarna rann och en pojke satt rätt uttråkad brevid oss i soffan. Rätt lamt. Dåligt drag i den festen. Men alltid kul att sällskapa med Linn.
Hur som, jag ringde mamma och hon hämtade mig. Slutade med att jag mötte upp S på stan här i Arboga och sov där. Båda lagom mosade i huvudet och himla glada över allt i allmänhet.

Mer spännande än så blev det inte. Nu inväntar jag nästa vecka så jag kan få åka ner till mig kära syster. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback