we need to know

He-He-He!
Igår? Vad är värt att berätta?
Jag kilade över till Linn, kliade på kattungen och kissade med öppen dörr (Linn stod vid spegeln utanför och vi pratade). Grejen var ju den att precis då skulle Bosse ut med hunden och ehm, ja.. toan är ju precis vid ytterdörren. Ja jisses. Duktiga cheyer.

Vi kilade till Ågården istället för att chansa vid Vinbäcken. Kent sjöng vid Ågården så var lika många russin där. Pensionärsfest! Men jag och Linn gick in och shottade bort det bekymmret. Hehe. Fick en specialare utav bartendern. Lite äppelsourz och sedan Bacardi Äpple - starkt och gott. Lite senare så tyckte Linn att vi skulle dra till med en Tequila. Ehm, jaha! Bartendern skrattade åt mig när vi svepte dom. Det är ju inte gott någonstans! Haha.

Hur som. Vi fick tag på ett bord tillslut så vi slog oss ner för någon timma. Har lyckats med spricka nr 2 i telefonen. Tippat. Hade den låg på bordet och jag gjorde något knasigt så hade ner den med armbågen. Vi satt ju ute  på rakt ner i stenmarken och jag sa direkt till Linn "Nu gick den sönder" och hon trodde det med. Oturligt nog hade vi rätt. USCH! Denna tänker jag inte visa för pappa. Hädanefter kommer min telefon ligga upp och ner överallt. Fuck!

Träffade Lunet på hemvägen. Hehe, phu! Låt oss säga att jag fått en ny crush i filosofstatyn. Jag låter det vara osagt. Haha. Jag vet inte riktigt själv innebörden i detta stycke..

Hem till sängen hur som helst. Kikade på en riktigt bra film samt terroriserade Jakob. Somnade vid fyra för lite halvskumma drömmar.. Jag har dragit slutsatsen att jag nog inte ska bada i havet när jag är borta!

Tio ringde klockan. Tanken var att jag skulle upp och packa. Hehe, nu är klockan tjugo över elva och jag har inte ens börjat. Bror min kommer ett - dags att sätta fart? Jag erbjöd pappa att packa min väska, han avböjde. Attans!

Det här blev ett knasigt inlägg. Men det är ju så jag är!


'




Jag våldför mig på filosofen och tanken var att Linn skulle våldföra sig på mig.
Något gick fel. I den röda ringen som jag så fint målat så kommer polisen. Hehehe..


Lunet får avsluta detta inlägg. Han tillsammans med Coops markis runt halsen. (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback