"för vi har bara festen kvar"

Skönt, skönare, skönast! Lämnade in bokrecensionen igår och tömde skåpet idag.
Lämnade tillbaka nyckel och brände den hundringen på en studentbiljett. Det går bra nu!
Pratade med Gunnel också. Hotellbetyg. I Hotell B&C blir det endast G vilket jag hårt nog får
nöja mig med. Så länge jag är godkänd ger jag det tummen upp.. Sedan hade J på Clarion
förespråkat ett högre betyg i både reception OCH konferens. Jag har knappt gjort annat än att
möblera lokaler och checkat ut gruppen dagen efter. Mer än så på konferensdelen har jag inte gjort.
Men antar att det bara är att tacka och ta emot. Saknar hotellet enormt måste jag medge!

Annars då.. var i aulan och lyssnade till arbetsförmedlingen. Vi var välkomna den elfte juni.. haha!
Sedan fika och kaffe medan vi såg bildspel på vår tid. Roligtroligt. Sedan lunch och glida omkring.
Jag och Lina åkte dock hem innan betygsjippot. Orkade bara inte. Värdelöst.

Så nu sitter jag och inväntar Linn.. Ska nog kila ner och sola lite tror jag. Mys!


Uppdrag - Jonna och Ellen sjunger sin beställning i McDriven .


Uppdrag - Sopsäck och hjälm. Tror vi klarade av underkläderna idag dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback