just in your heart ..

Saft igår som sagt. Var ganska kasst måste jag meddela.
Jag cyklade över till fredrika där vi fixade oss, pratade skit och körde lite förpärla. Gick en sväng med hundarna - Disel hatade mig hela kvällen. Haha! Runt halv tio så tog vi våra cyklar och kilade ner till stan. Kom in precis innan tio så vi slapp betala inträde snåla jävlar som vi är!
Medelåldern inne på Källarn tror jag låg på 50 om jag ska vara ärlig - superkasst! Men emot småtimmarna kom fulla ungdommar och det blev lite mer drag. Lite alltså!
Blev bjudna på en jägershot av en random tjej. Visade sig att Fredrika egentligen visste vem hon var? Hon hade något band till grannen i alla fall - så långt hängde jag med!

Hem vid stängning och sova. Vaknde runt sex utav att det var istid i mitt rum. Har haft fönstret öppet så blev mitt älskade duntäcke igen! Upp vid elva och glida runt i mjukisbyxor ett par timmar innan jag fick fart på pappa.
Vi stack till Örebro och letade kamera. Fann den jag kikat på inne på NetOnNet. Avant någonting hette det allt. Billig och bra. Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta med den överallt!

Nej, nu är det soffhäng som gäller. Puss!


Kommentarer
Fredrika säger:

Örebro! <3

2011-06-20 | 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback