lets start the parteeey

Skapligt varmt och kvavt ute. Kan inte ovädret komma nu så man slipper detta och kan leva normalt igen?

Har inte gjort mycket vettigt idag alls. Tarja frågade runt ett om jag ville följa med ut till stallet en sväng. Så det gjorde jag. Vi var ute och klappade hästar och kikade om det fanns vatten. Sedan for vi vidare hem till henne för en kopp kaffe och lite skitprat. Så blev några timmar i solen vilket syns på min kropp..!
Har ränder efter shortsen och tröjhalsen. Superhett! (y

Nu sitter jag i valet och kvalet om man ska ta sig in till köping för lite studenthäng i rondellen. Får se, får se.. Skulle vara supermys. En dusch först!


Sommarhagen - dock utan hästar på bild ..


Tarjas myshund Nemi

Kommentarer
Riley säger:

Vilken otroligt jättefin hund! JAGVILLHA!

Och jag älskar den underbara logiken i bildtexten till sommarhagen, nähä!? :D

2011-06-10 | 11:09:41
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback