make it alright

Dålig uppdatering - i know!
Lovar att slänga upp bilder både ifrån studenten och midsommar.
Just midsommar var gaaaalen! För att sammanfatta det så ; mycket alkohol (för mycket!), härligt folk, kundvagn, random turk på stan, pommes och bea, målad på. Tid när mina kompisar slutade upp att måla på mig var 6.02! Shit happens. Fick en lyckoträff dagen efter. Hörde efter vad tant T hade för sig och hon var minsann påväg hem ifrån Köping. Så jag fick skjuts hela vägen hem till dörren.

Nu inväntar jag mamma och syster för vi ska tydligen till Marieberg. Spännande.
Vaknade NIO och ringde då direkt mamma som inte trodde det var jag först - klockan var ju bara morgon! Jag är förvånad själv må jag säga. Speciellt eftersom jag satt och spelade Sims till fyra på natten/morgonen. Jisses. Töntig tjej!

Imorgon är det Peace & Love för hela slanten.


Jakob, jag förväntar mig att du dyker upp! ;) PUSS!


Balkongchey i värmen.

Kommentarer
Jakob säger:

I'll be back

Svar: Bra för dig!
Emilia Saxin

2013-04-23 | 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback