stuuuuuuudentfeeeest!

Det här med såkallade 'fyllebilder' är lite smått ångestframkallande.. För det första inser man att man var på tok för mycket i dimman, men sedan inser man hur sjukt osexig man faktiskt är. Haha! Dubbelhaka och gööörsnygga poser. Sånt som hör till antar jag. Så denna gång får ni bara se ett par väl utvalda bilder.. Jag vill inte att ni ska förstå vilket retard jag egentligen är ..


Förpärla @ Tessans altan
Supersjuka Jonna var med och drack enbart festis.


Vi andra kände inga gränser .. Saft åt folket!


Spelade spel. Copyright @ Tessan & Emilia.
På varje pinne hade vi skrivit någonting. Sanningsfrågor. Superkul!


Partypeople.
Jenny, Masken och nyktra Alex!


Jonna, Tess och hennes pv Simon.


Alex gav mig och Jenny en manikyr..


Masken, jag, Tess och Daniella .
Sötaste minen!


Alex gjorde en Captain Morganpose .. Varför vet jag nog inte.


Sista bilden .. Polisens blåljus i bakrunden. (y
Precis när vi släppt av Tessan blir vi stannade av fröken blå.
Mamma hade inget körkort med sig och visste mycket väl vad dom skulle säga.
"Hehe, jaaaaaså.. Var det körförbud på den här!?"
Snällt nog lät dom oss få åka hem med bilen ändå. Awesome!

Jag hoppade över alla söta krogenbilder. Tror nog att det får förbli för privat bruk. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback