you are the fine one

Dra mig baklängdes. Saxin städar faktiskt!
Hon har kommit så långt att hon dammat fyra hyllor i vardagsrummet.
Lunch stod sedan på schemat. Sen skulle jag bara fixa en ny spotifylista.
Bara kolla FB en snabbis. Bara kolla mejlen. Bara kolla bloggen.
Bara skriva ett inlägg om vad jag gjorde. Vad gick fel? Bra fråga!

Nu ska jag försöka fortsätta. Fast när jag tänker på det så har jag ju hunnit
starta en tvättmaskin (mitt tvättberg är nästan obefintligt nu!) och en diskmaskin.
Jag har dränkt en larv och försökt få en balkongblomma att bli glad igen genom
att få hamna i en egen kruka här inne i värmen i stället. Jag är bra grym ändå, right?!

Klockan är två.. har tagit mig två timmar att göra allt detta. Usch vad långsam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback