you gonna make me stay

Det där med blodiga tvspel är absolut inte min grej måste jag säga!
När jag och J kom hem ifrån hans syster (vilket var ungefär halv tre på natten) så tyckte jag att vi kunde underhålla oss med ett 'roligt' tvspel. Jomen visst.. Boys will be boys typ så han slängde igång ett jäkla zoombiespel! Nu överdriver jag inte, alla var blodiga, obehagliga, röäda ögon och lät 'ohhöööhöhöooh'. Då förstår ni precis?!
Man var en ensam man som sprang omkring på en stooor galleria som var smockfull utav zoombies. Det var blod, blod fula outfits (man kunde byta när man gick in i affärer osv) och blod. Jag mådde bra illa där ett tag.
Tillslut somnade jag ändå tack och lov! Fast timmen var då fyra eller något ditåt.
Vaknade utav att man svettades som en gris. Stängt litet rum och solen gassandes - detta trots ett fönster öppet. Jag är ångkokt! Haha. Humor.
Nu snart ska vi kila ner till stan, möta upp bröderna Ekström. Chilledill, får se vad som hittas på. Hemgång ikväll dock. Studentfotografering imorgon.
Bjuder på denna ifrån Strömstad -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback