are you from hell?

Helvetesvecka minst sagt! Jag har stor lust att ta första bästa sten att lägga mig under i minst hundra år! Jag kan inte hantera sånt här på ett moget sätt, det går bara inte. Jag blir som ett monster och det är ingen överdrift..

Hur som. Jag har på sistone inte haft 'fel vecka' på hur länge som helst men nu - just denna vecka så tyckte min kropp att nu är det dags att dra Emilia till gränsen. Om jag hade fått som jag velat så hade jag legat i fosterställning, vaggat fram och tillbaka, snyftat och tyckt så otroligt synd om mig själv.
Men jag har varit otroligt duktig och gått till praktiken varje dag trots att det inneburit att jag suttit dubbelvikt ett flertal gånger, haft illamåendet i halsgropen och känt hur jag kunnat spy på gästerna. Lite cred till mig trots allt. Aldrig och då menar jag aldrig, har jag haft såhär ont under denna vecka. Sick!

Har även beslutat att det nog är bäst att ta en paus från hästskit och havremoppar. Det fungerar inte att hålla på halvhjärtat när det är något som ska ligga högt på ens priolista! Jag orkar bara inte. Det jobbigt psykiskt att ta sig ut till stallet på kvällarna. Det blir min sista helg nu i helgen.
Förhoppningsvis vänder det och suget kommer tillbaka, men just nu tänker jag lägga energi på andra saker här i livet. Skolslutet närmar sig - betyg ska pluggas upp. Körkort - ångestframkallande! Jävla tonårshormoner till råga på allt.

MEN! Jag kan absolut inte låta ett helt tröttsamt inlägg passera utan att nämna den underbara Jakob! Ohmy, den pojken räddar min vardag många gånger. En mer omtänksam människa av det andra könet är svårt att hitta - jag lovar er! Jakob, jag vet att du läser detta. Ta åt dig, du är totally awesome hunny! :*

Nej. Efter en timma i kvävande luft på UM så sitter jag i en sjuuuk huvudvärk. Men jag var tvungen att uppdatera bloggen trots detta. Nu är det sängen där jag tänker spendera mestadels av resterande kväll. En lång dusch står dessutom på schemat!


Kommentarer
Mr nice guy säger:

Men Miss Saxin då, Denna jakob låter som en grymt bra kille!Kanske till å med ett kap!! Kan det vara så att du börjar falla för honom, lite iallafall?:=)

2011-03-31 | 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback