back and running

Som många av er vet så gick det inte att komma in på bloggen för ett slag. Detta mest för att jag inte orkade. Känns lite som att bloggen suger musten ur en. Jag vet inte riktigt varför, jag tycker om att skriva och jag får nästan herpes i huvudet när jag inte har någonstans att kladda ner allt.
Men jag vet vad som finns i bloggen, vilka minnen som nerpräntade och jag tror att det är just det som stör mig. Jag har flera gånger tänkt tanken att radera denna blogg och börja på en ny. Vore vansinnigt om jag utförde detta i och med att bloggen nu funnits i några år..

Hädanefter kommer nog inte inläggen vara speciellt innehållsrika, om jag ens väljer att blogga vissa dagar. Vi får se vart det bär helt enkelt men sluta blogga kan jag nog inte göra - inte ännu i alla fall!
Fick så otroligt många förfrågningar om varför man inte kom in och dom tyckte det var synd - det kändes bra! Tack hörrni! (:


Kommentarer
Fredrika säger:

löööv u darling ! Vi har mycket att ses o prata om. Jag har knäckt herr psyk ;b

2011-03-22 | 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback