dickhead

Hemma och supertrött. Älskade säng!

Gårdagen.. HAHA ja jisses. Jag övertalade pappa att han skulle skjutsa mig till Örebro på kvällen - jag körde. Så när vi åker inne i Örebro, precis vid polishuset så säger pappa att jag ska hålla ut för att det är tvåfiligt. Jaja tänker jag och kör på ändå. Det är inte fören min mötande trafik får slå på tvärbromsningar innan jag inser att jag faktiskt ligger i fel fil. Saxin åkte emot körriktningen precis utanför farbror blå. Pinsamt!

Kilade på bio - såg Sanctum i 3D. Lite besviken är jag nog ändå. Det var absolut en bra film, men det kunde ha varit lite mer spännande ändå. Fast jag ska inte klaga, har äntligen fått mitt biosug stillat.
'Hem' och kika på film nummer två - Snakes on a plane innan klockan hade blivit för mycket. "Jag har faktiskt fått sova. Du snarkade inte ens" - måste vara det finast komplimangen jag fått på länge. Haha.

Vidare direkt ifrån Örebro till Västerås för praktik. Skapligt segt. 54 incheck, dåligt med tvätt samt dåligt med drag. Det var mest att glida runt och försöka hitta något att fördriva tiden med. Hela Choise-servern lade dock av vid halv nio tiden. Tror det var för att vi skulle få mer att göra. Inte alls roligt dock.
Fram med old school, den manuella kreditkortsmaskinen. Känns ju inte alls mysko att kopiera kortnummret på en pappersbit sådär.
Jag skänker en tanke till våra systerbolag i tex Stockholm, måndagskväll och utan tillgång till dator över huvud taget. Jisses.
Men just nu är det inte mitt problem - jag ska sova nununu!

Föresten, glöm inte att kika på Världens bästa hotell på tv3 varje måndag 21.oo!
Är ett collectionhotell det också, i Eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback