.

Uppe med tuppen idag också. Vid åtta var jag på benen, gick något varv i lägenheten innan jag kröp ner under täcket och blundade en timma. Kunde inte ligga stilla längre, uppe för lite frukost. Kikade på barnprogram, vred mig i sängen, bårkade med far, kröp ner i sängen för att blunda lite mer innan jag slutligen såg på ytterligare en film.
Fick hem Pretty Woman igår. Lite pinsamt att jag inte sett den innan. Tony tyckte jag skulle passa på att se den ikväll när det visas på teve. Men jag gottar mig ju i biomörker ikväll så det går ju inte. Kikade på den inatt istället.
Trots att kvällen slutade sent, tror jag stängde ner runt två, så vaknade jag superpigg vid åtta i alla fall. Måste vara för att det är så ljust ute. Man ska nog inte klaga på det.

Nej, nu ska jag kila över och fira min kusin som fyller.. år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback