i hope not

Kan börja med att delge er dagens i-landsproblem. Det är att min foundation ligger kvar hemma hos mamma. Var ju där och fixade mig innan Örebro i fredags. ALLT kom med utom den. Skills Emilia. Utseendefixerad? En smula ja, kanske.

Annars finns det inte speciellt mycket mer att förtälja. Allt är inte på topp vilket gör att allt annat stannar upp en smula. Men det ska vända hoppas vi. Eller jag vet att det kommer göra det.

Vilket totalt meningslöst inlägg. Vi kan alla hoppas att tågen går som dom ska. Är något signalfel i Västerås nu, massor av tåg är inställda/försenade. Skulle ju inte förvåna mig om jag blir sittandes i Västerås inatt. Usch! Jag lär uppdatera er om läget senare. Jag packar för en hotellnatt (skulle inte förvåna mig om vi har fullt dessutom..)

hun, i'm just playing with you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback