Kategori - Klantarsel

Jag klantade mig idag, som alla andra dagar. Men idag väljer jag att dela med mig.
Var ute med hunden igår och tog då mammas jacka. Tog med min nycklarna just för att mamma skulle iväg och hämta bror min. Men när jag kom tillbaka så hade mamma aldrig låst dörren - hon glömde visst att jag tog med mig nycklar. Jag tog därför aldrig upp nycklarna ifrån fickan.
Vart tror ni att mina nycklar befinner sig just i skrivande stund? Mammas ficka!
Kent jobbade kväll så jag fick skjuts hem till pappa - utelåst. Men Kent nr2 jobbade så han låste upp för mig. Vi pratade även om hur jag skulle göra när jag skulle iväg sen igen. Jag sa då att vi hade en såndär svart plupp som gör att dörren alltid blir låst. Kent säger då att det inte alls är så och ber mig att inte peta på den knappen.
Jag drar ner den i alla fall - i hopp om att överbevisa honom. Skulle jag ju inte ha gjort. Den gjorde så att man inte kunde låsa innifrån förutom med nyckeln. Knas!
Så skulle Kent fixa till det där men tror ni att det gick? Han stod nog i en kvart och bara pillade. Bra där!

Har nog valt glasögon dessutom. Mamma hade sina starka åsikter, Kent gick tvärsemot och bror kom med den tredje - alla tycker alltså olika. Men jag vet att mammor nästan allit har rätt, jobbigt nog, så jag måste nog hålla med henne. Fast pappas plånbok lär sviiida. Hehe. Prada
Ja.. jag har en pops-tröja på mig. Det är awesome!


Kommentarer
jakob säger:

Jag ska nog inte kommentera detta med utelåsandet då det tydligen även sker den bästa:) haha:)



Aha så det blev prada sen.. Det var väll typ någon som sa tidigare att du skulle välja dem! Någon som typ jag;) Riktigt bra val, om jag får säga det själv;)

2011-03-28 | 22:37:57
Bloggadress: http://royalstendahl.blogg.se/
jakob säger:

Jag ska nog inte kommentera detta med utelåsandet då det tydligen även sker den bästa:) haha:)



Aha så det blev prada sen.. Det var väll typ någon som sa tidigare att du skulle välja dem! Någon som typ jag;) Riktigt bra val, om jag får säga det själv;)

2011-03-28 | 22:42:58
Bloggadress: http://royalstendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback