OHMY, alkiiiis!

HAHAH, snacka om ändrade planer.
Off to Västerås anyway! (y
Ellenor ringde och det första jag hörde var "EMILIA DU SKA FESTA IKVÄLL!".
Det första jag kände du kan beskrivas med ett ord; SUCK!
Mjukisbyxor, håret i en tofs och mat framför näsan.

"Jag tänker supa järnet nu när jag är ung och är snygg" var det en vis pojke som sa till mig en gång. Så ja.. det var bara att sl på annan musik, dra fram sminket och värma på plattången.
Underbara Alex satt på en ticket så jag kommer in och det värmer mitt alkoholisthjärta.

Nej, nu ska jag kila till stationen och möta upp Masiel. Blir som vanligt förpärla på tåget. Chill!

Eller usch vad jag sitter och ljuger. Jag är nykterist, oskuld och otroligt snäll. Det vet ni ju alla.
Fast stämmer det verkligen? Jag vet inte, vad tror ni är sant? Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback