ohmy, dress off bitch!

Vem sa att man inte kunde cykla i kjol? Nej just, ingen! Fast jag önskade att min hjärna skulle ha hindrat mig igår. Det var ju inte Bahamasvärme ute kan jag ju lungt påstå. Men jag överlevde, är nog det som räknas.
Så ja, klockan nio tog jag och mina nylonstrumpyxor cykeln och trampade till stationen för att invänta ännu ett nattpass på hotellet.

Både jag och T var lagom slitna, vi satt och gäspade ikapp där ett tag. Kom inte igång med frukosten fören tio över fem! Hände absolut ingenting under natten. Inte ens en zoombie på teven! Var något annat program, Frai-någonting. Handlade om FBI, vetenskap och lite annat jobbigt. På en man kunde man se genom hela skinnet, lite creepy sådär.

Så för att runda ihop det här inlägget så tänker jag erkänna att jag tar byxor på mig och byter om på plats istället. Känns inte som att jag vill utsätta mig för stormen där utanför endast iförd nylon och kjol. Fast jag lär mig alltid den hårda vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback