ohmy, you'r a fucking bitch!

Så.. den sedvanliga dagen-efter-uppdatering. Vad hände? Jag kan börja med att säga att man ska vara glad som lever och har alla ben obrutna! Det var helt sjukt hur många människor dom lyckades pressa in i lokalen.

Hur som, mötte upp Masiel på stationen här i Arboga innan vi tog sista tåget in till Västerås. Mötte Ellenor när vi klev av, hon var redan rejält rund under fötterna. Söt chey!
Masiel kilade till Petchers med Elin medan jag och Ellenor intog kön till Pluto. Den var sjutusen meter lång! E kom på den smarta idén att tränga sig typ direkt vid ingången men en irriterad vakt användesin arga stämma och skickade henne bakåt.
Fast vi är ju inte dom som faktiskt står och köar, vi ställde oss så långt bak vi kunde - i två sekunder. Hoppade fram några meter, pratade och sjöng med några taggade studenter innan vi plötsligt skymtade några vi kände lite längre fram. Eller ja, vi började lära känna dom när vi gått fram. Haha! Så vi köade nog.. tio minuter som max till skillnad från dom som faktiskt kom dit före oss och fick snällt vänta kanske tjugo-trettio?
Ska kanske tillägga att jag avskyr folk som tränger sig i köer, speciellt in till krogen. Men ibland så är jag inte direkt vettig i huvudet. Eller det är jag nog aldrig..

Nog om köträngande.. Väl inne var det inte så mycket bättre. Folk överallt! Det gick knappast att vara någonstans för folk var som galna. Usch. Nej. Kass musik var det också. Så Pluto får en tumme ner, tacka vet jag Örebro. Men träffade sött folk så det var nog det som gjorde kvällen helt okej ändå.

Lyckades med att stå på en toalett också, alltså där själva knappen finns, när M uträttade sina behov - inne på killarnas. Snacka om sunkiga toaletter. Jisses.
Nej, så fick jag skjuts av Annas snälla pappa tillsammans med Daniela. Slut på natten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback