Ohmy!

Sitter på tåget emot arboga nu.. Skummaste, eller sötaste, saken hände nyss. En kille, lite färgad, helt okej snygg och lagom lång frågar mig på stationen i västerås om jag hade en tändare. Det hade jag inte - det var synd tyckte han. Han gick sedan efter mig och såg till att kliva på i samma dörr på tåget. Jag slog mig ner, baklänges och han tvärs över gången framlänges. Saken är den att tåget nästan är tomt. Så sitter vi och kikar på varandra om vartannat. Toadörren stod öppen och den slår igen med världens jävla smäll helt random. Han håller på att skita ner sig och jag skrattar, han med. Så ska han av i köping och precis innan säger han att det var kul att träffa mig och att jag ska ha en trevlig resa. Totally awesome kille. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback