seems so small

Har egentligen ingenting att förtälja. Ganska händelselös natt.
Howaida hade gjort bufféfaten till kvällen på hennes morgonpass vilket innebar att vi fick himla mycket dötid på natten. Det enda vi gjorde vad pappersarbetet, städningen och frukosten. Resten av tiden satt vi och kikade på tv. Skapligt skumma serier som visas under nätterna. Inte konstigt att alla nattugglor är lite knasiga i huvudet.

Ett och tjugofem börjar SuperNatural på femman. Ja jisses, man är ju nära på att göra ner sig under vissa avsnitt. Tony började med att säga "Emilia, det här är nog ett blundaavsnitt för dig" efter att en sågklinga sattes igång helt av sig självt i mörkret när en ensam person satt farligt nära. Typ.
Det visade sig att T hade otroligt rätt. För att sammanfatta avsnittet en aning - när jag kör tänker jag aldrig använda bakspegeln i framrutan, speciellt inte när det sitter ett barn i baksätet! Jag tänker dessutom inte krama någon samtidigt som jag kollar i spegeln framför mig. Ska inte heller kolla folk i ögonen! Jag ska inte skaffa barn överhuvudtaget!

Lite senare på natten började Arkiv X, skapligt skum serie det där. Jag förstod.. ingenting! det var aliens, jordens undergång och ja vem vet allt. Men vissa finner det säkert roande. Dock rätt svårt att förstå.

Kom hem vid nio, mörklade rummet och somnade direkt. Sovit till och från fram tills fem - superskönt! Hunnit kika på BB och snart blir det duschen. Ska bli en spännande natt faktiskt. Våra grannar SILK har öppet och T sa att det brukar bli rätt livat. Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback