the illusion of

Sista natten är avklarad. Om det blir fler vet jag faktiskt inte. Tror nästan inte det - skönt nog.
Har lyckats vända dygnet helt nu - oskillat!

Slutkörd chey må jag säga. Somnade runt tio imorse, tänkte sova någon timma bara i ett försök att få tillbaka normal dygnsrytm. Skulle sedan kila över till Linn för lite promenixande och sådär. Tror ni inte att jag vaknade klockan SEX eller? Då hade folk ring mig flera gånger, skickat sms och mitt larm hade tjutit. Pappa hade kommit hem och börjat med maten när jag vaknade.

Missade då Linn, Calleträningen och en del annat. Hur oskillat är inte det på en skala?
Lycka till att jag kommer somna inatt nu då.

Fast det kommer nog komma upp en zoombie nedifrån min säng och äta upp mig i vilket fall - om jag lägger mig väll säga. Så lika bra att stanna uppe. Haha.

don't waste my time hun .

Kommentarer
Tommymarlin säger:

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-27 | 12:02:44
Bloggadress: http://tommymarlin.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback