du får sitta längst fram i taxin


Nu är det väl ändå min tur att bli frisk? Tycker jag lidit tillräckligt för mina snedsteg faktiskt!

Vad har hänt annars? Spenderade några timmar i Örebro, alltid trevligt trots att mina mörka smått kriminella tankar spetsar samtalsämnena. Men hur svårt är det inte att låta bli att planera ett bankrån? Visserligen är det nog inte så bra att jag sitter här och skriver att vi faktiskt diskuterade just detta ämne - ifall vi (eller jag..) faktiskt gör det. Otroligt korkat Saxin, men det är ju ändå mig vi talar om så ingen är förvånad antar jag?!

Slängde iväg några timmar med Linn också. Mycket trevligt sällskap må jag säga. Så mina bakterier fick allt hålla sig i skinnet då jag var påväg att få psykbryt över att jag blivit så socialt missanpassad på grund av halsen.
Jag orkade inte bara knata runt här hemma och må kasst så det fick bli såhär.
Verkar straffa sig nu i vilket fall som helst - halsen gör sig till känna. Både på utsida och insida.

Vafan, snart tar jag kökskniven och pillar ut mandlarna på egen hand orkar inte med detta längre. Jag vill vara frisk och ute i solen med mina lurviga bleka ben som alla andra barn.


Ostädat rum x10 - just the way i like it !


Schnygga Cuca på fräsig balkong.


Från en fräsig balkong till en annan.
Jag hoppas ni tänker 'Fan va snygga blommor!' just nu - annars blir jag besviken!


Avslutar med en bild på Linns otroligt charmige systerson - Leo.


Kommentarer
jakob säger:

hmmmmm, fint colaglas:)

2011-05-11 | 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback