find sombody else but me


Varför ger inte halsen med sig någon gång? Jag börjar tröttna rejält på detta, vill inte mer!
Ibland känner jag inte av den alls på ett tag men sedan kan det slå om, den svullnar upp och dunkar sådär lagom skönt. Blir nog dags att besöka farbrorn i vitt igen. Känns bra skumt när jag äter penicillin bara - att det aldrig ger sig alltså.

Träffade Fredrika en sväng idag. Mycket trevligt. Länge sedan. "Jag pratar sällan men länge med dig" kom vi överrens om idag. Så klockrent. Mer om det får ni inte veta.

Galet taggad på utgång var jag idag. Men jag försöker intala mig att jag dör inte om jag stannar hemma. Är snarare bättre för min kropp. Men åh. Jag var ju hemma förra helgen - räcker inte det?
Hur som, är cruising i Lindesberg imorgon. Om inte annat så syndar jag och kilar över dit. Jag borde inte, jag borde inte, jag borde inte! Vi får se hur det blir med den biten. Impulsiv som jag är.

Ska kila och knapra piller nu sedan tror jag det blir någon mysig film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback