fyllecykling och skrubbsår

Jag är en mästare på att göra saker innan jag är riktigt frisk.
Trots sjukdom så blev det studentfest igår. Riktigt roligt faktiskt!
Började med lite spel och sådär hemma hos Lina innan vi kilade vidare till Källarn.
När vi kom var det folktomt men dröjde inte länge innan det fylldes på.
Jag låter alla detaljer vara för mitt minne sviktar lite. Haha!

Tydligen var det ostadigt att gå hem dessutom. Rakt upp och ner så ramlar jag inne
i stan. Jag skyller på klackarna och kullerstenarna! Låter vettigt. Jag är bra pinsam..
Sexiga skubbsår jag har på knäna nu. Lite som när man var liten. Haha!
Alltså.. jag borde veta vid det här laget att man inte ska fyllecykla (som dessutom är
förbjudet! ;o ) för att det brukar sällan gå bra.
Daniel var inte så bra på att cykla han heller. Stackars min cykel alltså, den lär vara
mörbultad idag såsom vi kastade (och ramlade..) men den igår. 
Fast fick skjuts hem tillslut ändå. Tack för det.

Så ptja, det var en rolig kväll så jag är glad att jag begav mig ut ändå.
Nu strejkar min kropp och jag känner mig helt matt. Usch!

Källarn har bokat in Björn Rosenström nästa månad såg jag på facebook. Tumme upp




Bäck kysste marken.
Stackars min cykel!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback