just the way you are

Skönt att kunnas sova på nätterna. Jisses.
Hade ett trevligt samtal med mr igår, kanske lite för långt. Men inte kunde jag somna trots att klockan tickat sig till småtimmarna. Blixtrade och åskade gjorde det inatt också. Jag låg mest och var orolig över att det skulle bli strömavbrott - kolsvart! Mitt hjärta klarar inte av sådant. Jag vill veta att jag kan tända en lampa när jag tror monstren stirrar på mig. Haha. Psyket nästa tror jag.

Just i skrivande stund så sitter Linn här ute på min balkong. Hon snodde solkortet lite innan och nu håller hon mig sällskap här i sjuktillståndet. Mycket trevligt!
Hon tycker i alla fall synd om mig - haha! Nej, nu ska vi planera sommaren lite. Kommer bli awesooome!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback