min bästa vän bakterien och jag

Sådär ja, vi kör en omgång till. Måste ha varit för att jag satt och pratade med mr S igår (om jag inte minns fel så var det igår..). Berättade att jag blivit supersjuk efter besöket i Örebro trots att jag knaprade penicillin vid det tidpunkten. Hur som, bakterier var samtalsämnet hur som helst.
Vem tror ni somnar (kände det redan på kvällen) och vaknar med ett sjujäkla halsont idag då? Jomenvisst. Frossa och muskelvärk - tackar!

Så jag har sovit bort dagen. Sov på soffan nu i kväll också. Pappa skrev ut på fb att jag snarkade, hur moget är det liksom? Just nu sitter jag och mår illa, är sjukt trött och inte det minsta sugen på chokladen ute på soffbordet. Sjuk är jag alltså definitivt!

Men imorgon måste jag in till Köping oavsett. Ska kila upp till Culinaren och ta ut klassens pengar. Sen måste jag boka in några prov dessutom. Denna vecka är det fem prov för min del. Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback