pump up the volume

Sådär ja, nu börjar det äntligen vända.
Jag kan andast relativt normalt igen, smärtan vid förtäring har hoppat ner en pinne eller två och det börjar kännas bättre i kroppen. Dock låter jag bli att gäspa- känns som om någon hugger en kniv rakt i sidan utav halsen. Min hals ja.. den har varit svullen. Tänk er mitt klotrunda huvud på ytterligare en klotrunt hals. Det var en bra beskrivning. Nu vet ni hur jag sett ut de passerade dagarna.
Ont att bara snudda vid sidorna av halsen har det dessutom gjort - otroligt smärtsamt att ens vrida huvudet.

Jag skriver detta inlägg för att jag hoppas att någon där ute kan känna ett litet stygn utav medlidande, för jag vet att mr Jakob absolut inte gör det. Han är en elak person som har jobbigt rätt - jämt! Usch.

Nej, nu ska jag bli frisk tänkte jag!


Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! säger:

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-05-09 | 13:04:06
Bloggadress: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback