i will fall for you, but don't let me

Kanske dags för en uppdatering tycker ni inte? 

Packningen klarade jag av galant. Resväske plus en till väska plus en påse. Perfa hörrni. Klarade hela resan till Uddevalla utan en minsta skråma på bilen, det kallar jag skills. 
Var dock stopp utanför Laxå. Först stängde dom av en sida helt för att asfaltera, tog en jäkla tid och lite längre bort så hade det varit en trafikolycka. Tippat att göra allt det där på en sträcka mindre än tio kilometer! 

Har mest glidit omkring här hos syster och tagit det lungt. Extra mysigt var det idag då det vankandes Spa. Mamma och Kent gav mig ju en spadag i ARTONårs present. Jag fick den nu. Hehe, så vi gör här i familjen. Räkna med en tidsfrist på minst en månad om du har riktigt tur. 
Så jag, mamma och syster for över till Bokenäs spa vilket både var roligt med också en besvikelse. Deras spa var en liten pool. Alltså liten, inte ens lika stor som mellanbassängen hemma i Arboga! Sedan två bubbelpoolar utanför. Detta till ett saftigt pris. Var egentligen bara lunchbuffén och utsikten som var bra. Men det var skönt att för en hel dag bara sitta i ytliga tankar och ta det hur lungt som helst. 
Fick en massage också men den var en besvikelse med. Istället för ett djupgående massage så var det bara lite killedill på ryggen med en väldoftande olja. Visst är det superskönt också, men vi hade önskat oss lite knådande. I alla fall till det priset. 
Menmen, det var en skön dag trots allt!

Imorgon talades det om att besöka en bondgård. Dixie skulle få rida ponny eller nått sånt. Vi får se vi får se. 
Eventuellt så far jag och mamma hem Fredagkväll eller lördag förmiddag. 
Deras internet orkar inte riktigt ladda upp bilder så jag väntar med det. 

Nu ska jag återgå till teve och cheeseballs. Har man mensvärk from hell så är det absolut okej att käka bollar och dricka julmust tillsammas med tjockhunden Beda. Lite mysigt att höra mammas snarkningar ifrån rummet bredvid dessutom. Hehe - kanske ska spela in henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback