it's been a really messed up week

Sjukaste igår. Dör en smula. Först omkörd av en civil polis på MC som stannar bilen framför mig när jag själv ligger alldeles för fort, sedan krigar jag med en volvo som tyckte han var cool. När jag la mig på tutan och låg i hans rumpa så gick det minsann enligt hastighetsbegränsningen till och med efter att jag kört om honom. Gäller att ha en tuff bil och tända upp kartan medan man ligger jobbigt nära.. Höhö.
Tjejerna tyckte att jag skulle köra om och lägga mig framför för att sedan bromsa, jag var lite snällare än dom!

Men kvällen bestod av att göra om CV't lite, har ju kööörkort nu för tiden. Hehe. Passade på att söka lite jobb. Pluggade sedan engelska och skrev klart två uppgifter. Halv tre släckte jag lampan!

NU ska jag stressa iväg till skolan. Varför skulle jag blogga just NU för. Vafan! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback