if you do, i don't

Det här med att blogga, vad är det egentligen? 
Vem är genuint intresserad utav vad jag pysslar med om dagarna, eller vad jag sitter och klurar på för stunden? Min blogg är inte bra, jag skriver enbart om mitt liv och lägger sällan upp några bilder utav värde. Så varför bloggar jag? Egentligen har jag inget bra svar på den frågan. Jag tror nog bara att tanken på att min liv också finns att skriva ner driver mig. Jag, just jag, lämnar efter mig mina tankar och dagar till framtiden.. För oavsett så kan du aldrig radera något som kommit ut på internet, det finns överallt och kommer alltid att finnas kvar.
Jag bloggar dessutom för kunna gå tillbaka och skratta åt mina otroligt korkade och uppenbara misstag. Livet är byggt på misstag och jag delar gärna med mig om dessa till dem som har lust att läsa..

MEN! Ikväll glömmer vi alla misstag och gör förmodligen nya. För ikväll ska jag umgås med trevligt folk och ha en fucking jäkla trevlig kväll/natt!

Kommentarer
fl säger:

Jag läser o tycker det är spännande ;D

2011-10-30 | 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback