it's been a longlong time ..

Just i skrivande stund så sitter jag faktiskt med spindelnät i håret och skit mellan fingrarna.
Till råga på allt så precis när jag skrev meningen ovan så känner jag ju det kryper i nacken på mig och jag ruskar lite på huvuet. Känner då hur det killar på axeln och kolla det. VAD TROR NI SITTER DÄR? Hyperventilation!

Allt spindelnät kommer ifrån vårat gamla garage. Vi har fått ett nytt och större garage lite längre ner och idag passade vi på att hyra kärra och köra allt skit till tippen. Det kryllade av spindlar.. överallt! John tyckte det var himla roligt att fånga upp dessa och ge mig hjärtattacker! Fyfan!

Nu har vi, efter två vändor till tippen, tömt vårat garage samt Stefans. Har även flyttat in i vårt nya och sådär. Stefan blev bra sugen på vår ouppackade mini chopper och slog till. Ni vet den lila med eldsflammor? När jag lägger över bilderna ifrån mobilen så kan ni få kika! Den var inte så ful som jag trodde när dom packade upp den.

Nu sitter jag och offline'ar en lååång partylist på spotify och ska snart spola bort alla ohyggliga monster ifrån min kropp. Ikväll blir det all in at my place! Eller ja, min brors place. Men har han gett ansvaret till mig så blir det som det blir. Höhö. Så vi höjer volymen och sveper tills vi ser dubbelt.

Om jag överlever så lovar jag er en uppdatering imorgon. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback