KÖÖÖRKORT!

Idag var the D-day! Konstigt nog så somnade jag direkt igår kväll och sov underbart hela natten - bättre än andra nätter! Vaknade pigg innan klockan ringde vid tjugo i nio. Under händer!
Så iväg till körskolan för att sedan ta sig vidare till Köping. Träffade hon jag skulle köra med och sådär. Supertrevlig var hon, väldigt lättsam! Så vi satt och pratade en massa om allt mellan himmel och jord - precis som jag hoppades.
Kändes som att jag gjorde min bästa körning någonsin idag. Jag är ju bra grym!

Så cykla hem, stressa i sig lite mat och sedan tog jag faktiskt bilen till skolan. Hann med tjugo minuters matte, haha! Var ändå inte så läskigt att åka själv som jag trodde. Visst kändes det annorlunda men så farligt var det ändå inte. Men jag märker redan hur jag drar på mig ovanor - jag kör som mina päron!

Kikade förbi Tarja och Kai för lite skitprat innan jag köpte med shebab hem till pappa och mig. Man måste ju få fira! Höhö. Kastade i mig maten för att sedan åka till mamma. Jag kunde komma på tusen olika anledningar och ärenden jag skulle kunna göra idag - bara för att få köra.

Ska svänga förbi mamma imorgon igen. Kent är ledig så han ska ta en titt på min instrumentpanel. Lampan verkar inte fugera riktigt. Kikade ifall det var en säkring men det var det inte så kan hända att det bara är något glappt bakom.
Annat som måste bytas är mina lysen. Dom är supermesiga! Måste byta ut min jävla radio också. Vem lyssnar på kassetter idag? Jag och Tarja, någon mer? Haha! Fann några i handsfacket som farfar lämnat efter sig. Dansbandstoppen! Höhö, precis min style! Måste peta in en cdspelare.. men den dagen kommer sen!
Kent skulle även kika på om man kan byta låscylindrar på framdörrarna. Dom har ju totalförstört låset på min sida och förhoppningsvis kan vi bara växla på dörrarna. Ni håller tummarna för det va?

Nej, nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback