hold on my friend, better times will come

När jag stod och väntade på päronen så passade jag på att kika över min lilla pärla. Den har ju stått ett tag nu så det var lika bra. Tror ni inte att någon försökt våldföra sig på honom? Jäkla skit! Tur nog så har jag en riktigt awesome bil som inte tillåter sådana övergrepp. Så låset på förarsidan är sönderjoxat. Förhoppningsvis går det att låsa upp och sådär i alla fall. Man lär väl kunna byta lås?

Annars så fick jag köra till Västerås. Jag har ju skillsen liksom. Plättlätt. Det värsta är dock när mamma sitter i baksätet och skäller som en ettrig skithund när hon egentligen borde hålla snattran. Det var kommentarer om att jag låg för nära mittlinjen när jag i själva verket låg snäppet för långt ut emot kanten. Jisses. Kärring! Höhö.

Hamnade vid sjukan, stick i armen och byebye. Nu hoppas vi på bra provsvar.
Vi for sedan ut till Erikslund där det stod shopping på schemat. Inte kläder eller skor tråkigt nog. Nej ny teve!

Har inget vettigt att skriva. Sätter nog punkt här.
Kan passa på att säga att jag kommer skriva IG på matteprovet imorgon. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback